Life is ...

GuuVá skönt, ligger nu i sängen... Kvällsfödan är intagen, duschen är gjord och myskläderna är på...
Ikväll har Alicia vart hos mig, vi käka kvällsmat och spela Yatzy (standard när det gäller oss två)... Och kvällens kommentar från Alicia under ett visst samtalsämne : "Du är snygg, och är en jävligt bra moster, resten vill jag inte kommentera" Haha... (undra va hon mena med det :P )

Yeye, kvällen har vart bra, lugn och skön... Va iväg en sväng förut för att hälsa på min lilla sjukling som är hos sin pappa. Ville bara ta med henne hem, men i morgon är hon hos mig igen!!

Idag skulle jag ha tränat men så blev det inte. Skulle verkligen behöva göra det... börjar bli gammal, slapp och grå och efter alla mina donkenmål som sker var och varannan dag så kommer det bara sluta i kaoz innan jag ens hinnner fylla 26. Och det mina sköningar, det är inte OK.
Så skärpning skärpning...
MEN idag va det helt klart värt att missa träningen ;)

Limpan ringde förut, kanske blir så att jag åker till Oslo över helgen. Vore grymt kul. Men har inte bestämt mig än. Får se lite hur det blir närmare helgen. Om inte Oslo så blir det helt klart ALL IN i Skövde - Bogrens på Lördag. Det ser jag verkligen fram emot, kommer bli såå sjukt bra.... I think :S haha
Updates will come !!




I Söndags va jag med Marina, vi lagade mat, el JAG rättare sagt, Marina hacka lite sallad, sen satt hon fastklistrad vid datorn och sin FB ... SKRÄLL ... osocialare människa kan ni försöka hitta!! (love you)
Det blev iallafall Grönpepparkyckling, med ris & sallad... sjukt gott !!
På kvällen blev det Donken... haha... det va jag, bitterfittan (Marina) och Kamal... Trevligt så, riktiga skööningar dem två!! ... På kvällen skulle vi se film, Paranormal Activity 2 men så blev det inte... utan ist blev det skitfilmen DOA... Rekommenderas Ej!
Men kvällen för övrigt va heeelt Okey ;)



Nu faller snart mina ögon ihop, börjar verkligen bli såå trött, men slänger in lite pics från dem senaste dagarna.
Go`Natt




Sötnos


Grönpepparkyckling alá Mia :)


Osociala Jävel


Kvällens


Frulle från Tant Brun


Älskar´t


ops


chulululu


:)


mammas sjukling


...


Bitterfittan på Donken


Tss... Pff ;)





Kommentarer
Postat av: Marina

OMG!!Vilka härliga smeknamn du har för mig alltså!Går inte lite långt eller ;P Tss...

Men alltid lika roligt att läsa din blogg,se hur ditt liv ser ut =)



//Köss

2011-01-26 @ 18:18:24
Postat av: A L I C I A

haha vilken go kommentar! men ja mer det ju ock!

2011-01-29 @ 00:56:35
URL: http://aliciawillbo.blogg.se/
Postat av: A L I C I A

menar*

2011-01-29 @ 00:59:22
URL: http://aliciawillbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0