Happy for you

Idag har jag & Emil (min kusin) lunchat, blev Aroy... supermys!!
Ser honom inte så ofta längre, för han bor i Mariestad :( Tycker det är sjukt tråkigt, men han verkar trivas och jag är glaad för hans skull, även fast jag hellre hade haft honom här i stan :) ... Så det är alltid lika roligt & mysigt när jag träffar honom.
Får vi göra om snart igen...behöver juh inte gå flera v. mellan gångerna :P

Ca 20 min innan jag slutade jobbet idag kom Marina och hälsa på, hon brukar stappla in & säga hej, alltid lika trevligt!!
Så när jag slutade, åkte vi givetvis upp till Donken och vräkte i oss varsin big mac & co, och köpte med oss en kaffe när vi gick (standard när det gäller oss)
Mätta & belåtna åker vi och hämtar min Toka på dagis, och det visar sig att hon inte är så kry :( Så jag håller tummarna för att hon inte kommer bli sjuk nu. I morgon åker hon till sin pappa över helgen så jag hoppas hon är piggelin då... Min lilla sessa

På tal om annat nu, så kom Alicia (min systerdotter) upp till mig ikväll. Vi drack varm choklad och bara prata strunt... Hon vill pierca naveln, men hennes föräldrar verkar inte så sugna på det, så jag får väl lägga på charmfacet och charma dem lite, om inte det skulle funka, så tar jag med henne, så får hon göra det i smyg... haha... Klart hon ska pierca sig !! :)

Idag hade jag så gärna velat träna, men jag sträckte mig som f**n igår på fotbollsträningen, så det va juh kört. Hoppas nu bara inte att detta kommer sitta i allt för länge... vill ut och röra på mig!!

Nu mina fina vänner säger jag Go´Natt

Sleep Tight


Jag & mina godsaker :)


Också en sovställning :)


Me


Aroy är fint


Emil


:)


Chill :P


Jag & min trogna kollega på jobbet :)


Finbesök


Promenad


:)


Mums


Dagens Outfit



Kommentarer
Postat av: limp

Ikv ses viii ja vill traffa ella lite innan tajländ ju :)

2011-01-14 @ 09:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0