Sköön Dá

Idag har det vart en riktigt lugn och skön Söndag.

Började dagen med frulle nere hos syster (hon bor under mig).
Efter det tog jag mig en hurtig PowerWalk, den satt som en smäck. Riktigt skönt att röra på sig igen, vart dålig med det det sista MEN ändring på det nu. Beach 2011 är på ingång snart !!
Strax efter promenaden kom min kusin Marina &  hämtade mig, tog en sväng till affären, för kylskåpet hemma va TOMT... Hate it.

Efter nån timma hemma kom min kära mami och hälsade på, alltid lika mys.

Jaa, sen har det inte direkt hänt nått mer nämnvärt under den här dagen.
Ska strax lägga mig, börjar jobba ordentligt i morgon efter en lång tids ledighet, men det ska bli riktigt skönt!!

Hörs i morgon
PUSS



Kommentarer
Postat av: marina

Hhaha,ja ser ju rädd ut ;P

2011-01-10 @ 00:30:19
Postat av: linus

snyggt

2011-01-10 @ 21:23:23
URL: http://ottann.blogg.se/
Postat av: limpan

Braaaa mia :D fin blogg, like iiiet! :D hörs på fredag!

2011-01-10 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0