Min Helg

Va har hänt under helgen? Inte såå mycket faktiskt.
I Fredags va jag & Marina sjukt rastlösa, så vi åkte ner till GBG en sväng för att fördriva tiden. Det va trevligt.
Lördagen spenderade vi med lite shopping i Skövde på dagen, på kvällen blev det utgång, Bogrens med ett gäng sköna människor. Det va bl.a min bror (Linus) & hans kompisar, jag, marina, Buli, sen mötte vi upp Edin & Gaz där inne :) Blev en Helt OK kväll ... haha ... men tror vi ska satsa mer på Mummel framöver :)
Idag skulle jag och Marina åka iväg och köpa massa gott, se film och bara slappa i soffan, ha det riktigt chill men det slutade med att både hon och jag somna i soffan och sov bort heeela dan. INTE OK, men det va riktigt skönt. Behövdes!!

Det va lite kortfattat om min helg !!

Nu ska jag sova... Klockan ringer om ca 4h :( Puuh

Natti



Fredagens Outfit


Me


Linus, Ellen & Marina


Mohlin & Christian


Lördagens outfit


Merra & Friman


Alex


Friman


Marina


Buli :)


Gott Gott


:))


;)


Puut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0