Fikat Fikat Fikat

Idag har det inte hänt allt för mycket!
Meningen va att jag skulle jobbat, men det visade sig att dagis va stängt idag, så det va bara för mig & tokan att somna om... Sköönt!!

Så idag har vi spenderat dagen på Tant Brun (ett fik som ligger precis under mig) ! Första vändan va det tillsammans med Alicia, hennes kusin Emelie & Ellen. Mysigt så
Andra fika tillfället va inne hos min syster, där jag även fick mat (TACKAR VI FÖR) Potatisgratäng alá Alicia :) Supergott!!
Tredje fika tillfället spenderades inne på Tant Brun igen tillsammans med den skööna bönan Marina, som i stort sett är min andra hälft! KÄRLEK

Efter alla fika tillfällen har jag även hunnit med ett par vändor i tvättstugan, vart på möte & pussat sönder min Toka...

Nu blir det duschen sen sängen.. i tid... för det är heelt galet va seeg jag är på morgonen nu för tiden... INTE OK !!

Ha en fiin kväll

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0