Excited

Idag mina fina vänner har jag sagt upp min lägenhet, som jag älskar... men för tok för dyr tyvärr!!
Känns ganska skumt faktiskt... Har bott i det här huset sen jag flyttade hemifrån, alltid bott stort och rymligt, sen har jag juh som sagt min syster en våning ner, och fiket Tant Brun precis under, som ofta räddar mina mornar med färska frallor & kaffe!! Det kommer bli tufft !! HAHA... Men samtidigt känns det för jäävla bra för jag vet att detta kommer bli såå sjukt bra !! mer info om det kommer senare ;)

Har även städat ut julen idag, känns juh underbaart... så Våren & Sommaren är nu mer än välkomna !!
Sen har jag Jobbat, städat, tvättat, fikat, handlat osv.. istort sett min dag!
Morgondagen blir juh betydligt trevligare, då är det fotbollsträning igen


Hepp nu börjar klockan dra iväg, dags för bingen... men i morgon ska jag försöka berätta lite om mig sj och vad som har hänt den senaste tiden i mitt liv :)
Bilder kommer givetvis att komma upp!!



Alltid lika gott


På jobbet









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0