Ett tag sen...

Nu va det ett riiktigt bra tag sen jag va här inne!
Brukar alltid blogga på kvällarna, men den senaste tiden har jag inte haft orken, sen har jag haft liiiite annat för mig !!
But now I´m back

Kände igår att jag sakna min sköna böna TT i Skövde så idag åkte jag och min lilla Toka dit och hälsa på! Va supertrevligt och jag får mig alltid ett gott skratt när jag kommer dit. TT & hennes kille Martin är fööörjävla sköna alltså !!
Får ses snart igen

Nu ligger jag i sängen, la mig redan runt 22.00 tiden. INTE SÅ OFTA DET SKER EN LÖRDAG KAN JAG SÄGA :)
Men grymt skönt, sen att klockan nu har hunnit bli typ 01:15 hör juh inte hit :P



I Fredags va Alicia här hela kvällen, vi käka Pizza, gjorde cheesecake och bara slappa i soffan, såå otroligt skönt att inte göra nått!
Alicia, den lilla damen kan verkligen få mig dubbelvikt av skratt... haha... skööning :) Henne kan man dessutom lura i vad som helst ;)
Efter mycket skratt och godsakerdäcka typ både jag och hon i soffan, så runt 00:30 gick hon ner.
Sköön Fredag

Tack för kvällen Lici, it was great!



FRULLE PÅ SÄNGEN - UNDERSKATTAT

Har den senaste tiden börjat med frulle på sängen igen... Alltså, hade jag kunnat, hade jag gjort det varje dag! Älskar´t.
MEN MEN MEN...Det finns en nackdel, jag får göra frullen sj!!! Jag, personligen, tycker bättre om när frullen är gjord & serverad av nån annan... Haha... tror faktiskt dem flesta håller med mig här :D
men men... i vilket fall som helst så brukar jag kila ner till fiket precis under mig och köpa frullen, gå tillbaka upp för att sen krypa ner i sängen... och där (när jag kan) kan jag ligga fram till lunchtid... INGA PROBLEM !! :))



Somnar snart, men här har ni lite pics ... tss

Enjoy





FRULLE


TOKAN & MARINA


MYS


BUTTER ;)


LOVE IT


TUMMEN UPP FÖR HETT BAD :D


DONK...


@ WORK


LITE SHOPPING


CHEESECAKE


KUSINERNA


MANDELTÅRTA ALÁ SYRRAN


LÖRdagens



-

Kommentarer
Postat av: A L I C I A

hah! mig kan man väl inte alls lura i vad som heltst!(a)

2011-01-25 @ 20:45:12
URL: http://aliciawillbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0