Sjuuuk :(


Sitter i sängen och är dunderförkyld så passar på att skriva lite i bloggen :)
Brevid mig ligger min babe som är sjukt osocial, ligger och halvsover typ.... Tråkmåns!!
Min lilla tjej ligger och sover, men snart kommer hennes pappa och hämtar henne. Då ska jag passa på att gå och sola med Alicia och sen hitta på nått kul med min going :)

Jag, Alicia & Kamal har den senaste tiden spelat lite Yatzy, och Kamal va såå sjukt nöjd över sitt lilla rekord som han gjorde häromdan på 293 poäng. Haha, men igår mina sköningar så tog jag hem det, rätt rejäält också. Har nu rekordet på 318 poäng !! Daaamn I´m good ;))

Nu ska jag passa på att vila lite jag också, för inatt har det inte blivit mycket sömn :/ illa! Men vi hörs ikväll sköööningar :)

Lägger ut lite pics från den senaste tiden också.... Enjoy !!

Puss





Nyponsoppa


Pirre





Mammas sjukling


tacopaj :)


Donken i Skövde i fredags med baby


aroy


Aroy lunch med dem här sköningarna


och den här pinglan


Shopping :)


Utgång


Babe ;)


brorsan kom och hälsa på på jobbet


Linus & Tokan


träning :)


frulle på tant brun med baby :)

sjuklingen Marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0