Åt rätt håll ...

Idag har jag verkligen inte gjort allt för mycket men det har vart otroligt skönt !!

Har fikat med syster, Mathias & LisaTant Brun, spelat yatzy, träffat min babe, har även pratat med brorsan lite, han och sin lilla pingla är och gottar sig i Thailand och där ska dem va och gotta sig i 3v !!
Hade verkligen kunnat gjort nästan vad som helst för att få vara i deras kläder nu, är så otroligt less på det här vädret.
I need som heat, good drinks, bare legs, tanned body, ja allt som tillhör sommar, sol och semester. GEE MIIG !!
Men hepp, ist sitter jag här i kalla sverige, i soffan med en kopp te, fryser och har precis kollat på Efterlyst.
Sick people out there btw !!

Har förövrigt börjat bli frisk nu efter en tid av förkylning, feber och hosta, men äntligen börjar det gå åt rätt håll, så i morgon är det BACK TO WORK :)
Tur att jag har världens bästa mamma som ställer upp i morgon med Tokan eftersom hon fortfarande inte riktigt är frisk nog för dagis.
Your the best mom


Igår hade jag en heeeldag med min babe, va och sola på eftermiddan, spela yatzy (skräll), Syrran och Alicia kom upp en sväng och prata strunt ett bra tag, trevligt!! Resten av kvällen tilllbringades i soffan med min goding.
Dagen va bra, jäävligt lugn men daamn it was good !!



Nu ska jag plocka och fixa lite inför morgondagens jobb sen blir det faktiskt bingen !

Natti Natti




♥ Je pense a toi






Godingar


Tulpaner :)





Såå glad att det finns :P



Haha


Goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0