I´m Happy



MÅNDAG - ALLA HJÄRTANS DAG

Igår va det Alla Hjärtans Dag, som jag personligen tycker är ganska överskattat, men måste ändå säga att gårdagen va riktigt mysig.
Igår när jag kom hem från jobbet så stog det en blomma på bordet, samt ett kort. I kortet stog världens finaste text (tänker inte skriva ut va det stog, tycker det är lite för personligt för det) Men det va riktigt fint ♥
Inte nog med det, så lagade han god mat, fixade efterrätt och köpte en present till min lilla toka :) Dagen innan fick jag även en klocka som jag ÄLSKAR!
Hela dagen & kvällen va den bästa på länge.
Guld värd är du!!




SÖNDAG - CHILL CHILL

Chill - Babe - Donken - Mys
Min söndag det !!



LÖRDAG - UTGÅNG

Lördagsförmiddagen spenderade jag tillsammans med Marina & hennes två små kottar, Antonia & Dhani.
Vi kikade lite i affärer, jag fixade även lite alkohol inför kvällen sen fikade vi. Tog oss lite senare en sväng till berget för att fördriva tiden lite. Alltid lika trevligt att umgås med den bitchen :)

När jag väl kom hem va det dags att börja reda ut mitt dilemma, som jag förövrigt alltid har när jag ska gå ut, och det är: Outfiten !!! haha... Men, i Lördags gick det bra, slängde ihop en outfit som jag blev relativt nöjd med :) Sköönt, tar mig nästan hela kvällen innan jag är nöjd och klar. HAHA
Har dock ingen bild på det, men det blev iallafall ett par svarta strump byxor, ett par höga jeans shorts, brunt flätat läderskärp, i stoppat i jeansen hade jag ett svart tunt linne med brottarrygg, men en svart spets bh under. Ett stort halsband på det, rött läppstift och röda naglar. Sweeet !!

Anyway... Eftermiddagen spenderades med min babe... Vi gjorde inte allt för mycket, blev mest mys, för han skulle inte ut, han hade match på söndagen.

Förfesten blev hos en tjej som heter Caroline, det va riktigt trevligt.
Det va bl.a jag, Petrit, Linda, Malin och några av deras kompisar. Det va Buli, Lollo, Robin, Fredrik + en hel del annat folk. Riiiktigt kul va det. Sjööng även en Singstar... Och daaamn i´m so good.... NOT!!  haha jag suger verkligen på Singstar men kul är det !!
Efter förfesten hamna vi på Bogrens i Skövde...Utgången blev riktigt lyckad !!


FREDAG - BINGO

haha i Fredags satt jag och Kamal och funderade på vad vi skulle hitta på för nått, det slutade med att vi åkte till Stenstorp och spela bingo med mamma & Kjell :)
Haha.. Lite tant/gubb varning på den jag vet, men det va faktiskt trevligt !!
Kamal vann faktiskt ett presentkort på 100 kr !! Haha inte fy skam !!
När vi kom hem blev det donken (skräll) nere hos syster, mysigt!



Nu ska jag & min lilla tjej ner till min syster för god mat.
Hörs säkert senare ikväll, om inte annat i morgon!

Här har ni lite pics ni kan kika på.

Puss




Min Älskling


Jag


Shopping till tokan


Shopping till mig


Ringar


Baby


Antonia har stylat sig så fint :)


Dhani gillar att fika


Underbart väder


Jag & min fina bitch


Alkoholen :)


Smile





Yatzy ofc


Klockan ... LOVE IT


:)


Kärlek









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0